Obchodné podmienky pre e-shop Sanitarne-Systemy.sk

 

Vzájomné práva a povinnosti Užívateľa a Prevádzkovateľa, najmä práva a povinnosti, ktoré vznikli z Kúpnej zmluvy, sa riadi týmito obchodnými podmienkami (ďalej len "Obchodné podmienky").

 

1 Definície

 

1.1 V týchto Obchodných podmienkach:

1.1.1"E-shop" znamená počítačový program - internetovú aplikáciu, ktorá je dostupná v sieti Internet prostredníctvom internetovej adresy www.sanitarne-systemy.sk, ktorej hlavnou funkcionalitou je zobrazenie, výber a objednanie tovaru Užívateľom; "Kúpna zmluva" znamená kúpnu zmluvu v zmysle ust. § 2079 a nasl. Občianskeho zákonníka uzatvorenú medzi Prevádzkovateľom, ako predávajúcim, a Užívateľom, ako kupujúcim, prostredníctvom E-shopu;


1.1.2"Nákupný košík" znamená časť E-shopu, ktorá je automaticky generovaná aktiváciou príslušných funkcií Užívateľom v rámci jeho konanie v užívateľskom prostredí E-shope, najmä pridaním alebo odobratím Tovar a / alebo zmenou množstva vybraného Tovaru;

1.1.3"Občiansky zákonník" znamená zákon číslo 89/2012 Zb. Občiansky zákonník, v účinnom znení; "Prevádzkovateľ" znamená spoločnosť Igram NETWORK sro, IČO: 04031636, so sídlom č.p. 399, 332 04 Losiná;

1.1.4"Prístupové údaje" znamenajú unikátne prihlasovacie meno ak nemu priradené heslo vložené Užívateľom do databázy E-shope pri Registrácii;

1.1.5"Registrácia" znamená elektronickú registráciu Užívateľa do databázy E-shopu, a to vyplnením aspoň povinných registračných údajov v používateľskom rozhraní E-shope a Prístupových údajov a ich následným uložením do databázy E-shopu;

1.1.6"Spotrebiteľ" znamená Užívateľa - človeka, ktorý mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania uzatvára Zmluvu s Prevádzkovateľom alebo s ním inak koná;

1.1.7"Užívateľ" znamená akúkoľvek právnickú alebo fyzickú osobu, ktorá užíva E-shop;

1.1.8"Užívateľský účet" znamená časť E-shopu, ktorá je každému jednému Používateľovi zriadená Registráciou (tj. Je pre každého Používateľa unikátne) a sprístupnená po zadaní Prístupových údajov;

1.1.9"Tovar" znamená vec ponúkanú Prevádzkovateľom k predaju Používateľovi prostredníctvom E-shopu a ak je k Tovaru ponúkaná, ako aj licencie na použitie tejto veci;

 

2 Informácie pre Spotrebiteľa pred uzavretím zmluvy

 

2.1Ohľadne ceny Tovar a nákladov na dopravu a ďalších poplatkov platí, že:

Ceny poskytovaného tovaru, poskytovaných služieb a licenčného obsahu sú na webe uvádzané vrátane DPH, vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom, avšak náklady na dodanie tovaru alebo služby sa líšia podľa zvolenej metódy a poskytovateľov dopravy a spôsobu úhrady. Súčasťou dohodnutej ceny nie sú žiadne platby, poplatky alebo iné odmeny, ktoré musia Užívateľ vynaložiť na služby poskytnuté tretími stranami v súvislosti so zaplatením dohodnutej ceny; takéto náklady hradí výlučne Uživatel.V prípade odstúpenia od zmluvy nesie Spotrebiteľ náklady na vrátenie Tovar, a ak ide o zmluvu uzavretú prostredníctvom prostriedku komunikácie na diaľku, náklady za vrátenie Tovar, ak tento tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.

2.2Pre odstúpenie od zmluvy platí, že:

2.2.1Spotrebiteľ má podľa ustanovenia § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia Tovaru. V prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je niekoľko druhov Tovar alebo dodanie niekoľkých častí, beží táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky Tovar. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí byť Prevádzkovateľovi (ako predávajúcemu) odoslaný v lehote uvedenej v tomto odseku.

2.2.2Kupujúci je povinný bezodkladne oznámiť predávajúcemu, že odstupuje od kúpnej zmluvy. Oznámenie musí byť odoslaný predávajúcemu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia predmetu predaja kupujúcim.

2.2.3Spotrebiteľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od danej Kúpnej zmluvy, zaslať späť Prevádzkovateľovi alebo ich odovzdať na adrese prevádzkarne alebo sídla Prevádzkovateľa. Lehota sa považuje za zachovanú aj pokiaľ bude Tovar odoslaný Prevádzkovateľovi najneskôr posledný deň uvedenej lehoty.

2.2.4Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy: o poskytovaní služieb, ktoré Prevádzkovateľ splnil s predchádzajúcim výslovným súhlasom Spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy; o dodávke zvukové alebo obrazové nahrávky alebo počítačového programu, tj. Digitálneho obsahu na hmotnom nosiči, ak porušil jeho pôvodný obal; o dodaní digitálneho obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy;

2.2.5Spotrebiteľ má povinnosti uhradiť pomernú časť ceny v prípade odstúpenia od zmluvy, ktorej predmetom je poskytovanie služieb a ktorých plnenie už začalo.

2.2.6Ak odstúpi Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy, je povinný oznámiť písomne ​​číslo svojho bankového účtu pre vrátenie kúpnej ceny za Tovar, ktorá môže byť ponížená, ak sú pre to naplnené zákonné dôvody.

2.2.7Ak odstúpi Spotrebiteľ od kúpnej zmluvy ohľadom Tovar, ktorý vráti Prevádzkovateľovi poškodené a / alebo opotrebované, najmä ak sú odstránená originálne označenie Tovar (tj. Ceduľky, nálepky a pod.), Je Spotrebiteľ povinný Prevádzkovateľovi nahradiť náklady na uvedenie Tovaru do pôvodného stavu.

2.2.8Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy tvorí
prílohu č. 1týchto Obchodných podmienok.

2.3Spotrebiteľ zodpovedá Prevádzkovateľovi za zníženie hodnoty Tovar v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom iným spôsobom, než ktorý je potrebný na zistenie povahy a vlastnosťami daného Tovar, vrátane jeho funkčnosti.

2.4Prevádzkovateľ využíva možnosti mimosúdneho vybavovania sťažností spotrebiteľov. V prípade sťažnosti sa môžu Spotrebitelia bezplatne obrátiť na príslušného pracovníka Prevádzkovateľa prostredníctvom emailovej adresy reklamace@igram.cz . Možno sa obrátiť so sťažnosťou na orgán dohľadu alebo štátneho dozoru. Slovenská obchodná inšpekcia vybavuje mimosúdne sťažnosti spotrebiteľov spôsobom a za podmienok stanovených príslušnými právnymi predpismi.

 

3 Proces uzatvorenia Zmluvy

 

3.1Prevádzkovateľ prostredníctvom E-shopu ponúka Užívateľom uzavretie kúpnej zmluvy. Ponukou na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany Prevádzkovateľa je zobrazenie tlačidla s označením "OBJEDNAŤ" v užívateľskom rozhraní E-shope.

3.2Za bezvýhradné prijatie ponuky Prevádzkovateľa na uzatvorenie kúpnej zmluvy podľa ods. 3.1 týchto Obchodné podmienok zo strany Užívateľa sa považuje kliknutie na dané tlačidlo s označením "OBJEDNAŤ".

3.3Bezvýhradný prijatím ponuky podľa ods. 3.2 týchto Obchodných podmienok je uzatvorená Kúpna zmluva.

3.4Zmluva je uzatvorená momentom, kedy elektronická informácie o kliknutie na tlačidlo v zmysle ods. 3.2 Užívateľom dôjde prostredníctvom siete Internet na server, kde je nainštalovaný E-shop.

3.5Užívateľ sa zaväzuje do príslušných textových polí v užívateľskom prostredí E-shope vyplniť pravdivé a úplné údaje, predovšetkým pravdivo svoju emailovú adresu, identifikačné údaje a prípadne dodaciu adresu. Používateľ berie na vedomie, že prevádzkovateľ bude ním zadané údaje odôvodnene považovať za správne a úplné a nie je oprávnený zadané údaje kontrolovať.

3.6
Prevádzkovateľ zašle Používateľovi emailovú správu o uzavretí kúpnej zmluvy, a to na emailovú adresu zadanú Užívateľom do príslušného poľa v užívateľskom prostredí E-shope.

3.7Akékoľvek Tovar prezentované v rámci používateľského prostredia E-shopu je len informatívny a Prevádzkovateľ nie je povinný uzatvoriť Zmluvu ohľadom tohto Tovar. Ustanovenie § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.

 

4 Kúpna zmluva

 

4.1 Uzatvorením Kúpne zmluvy vstupujú do účinnosti tieto ustanovenia:

4.1.1Užívateľ kupuje od Prevádzkovateľa Tovar, ktorý si užívateľ zvolil v užívateľské prostredie E-shope vložením do Nákupného košíka, a to v množstve, ktoré si užívateľ zvolil a / alebo nastavil u daného Tovar v užívateľskom prostredí E-shope a Užívateľ sa zaväzuje zaplatiť Prevádzkovateľovi za daný tovar cenu, ktorá je uvedená v takého tovar v užívateľskom prostredí E-shope.

4.1.2Prevádzkovateľ má právo až do momentu odoslania Tovar Používateľovi od Kúpnej zmluvy odstúpiť, a to z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu. Za odstúpenie od kúpnej zmluvy sa považuje i právne rokovania Prevádzkovateľa spočívajúce v oznámení Používateľovi, že ním objednaný Tovar nemôže dodať.

4.1.3Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek požiadať Užívateľa o dodatočné potvrdenie objednávky a do doby, než dostane od Užívateľa potvrdenia objednávky, je oprávnený pozdržať odoslanie Tovar Používateľovi.

4.1.4Spôsob zabalenie Tovar určuje výhradne Prevádzkovateľ; ustanovenia § 2097 Občianskeho zákonníka sa týmto vylučuje.

4.1.5Používateľ je povinný zaplatiť Prevádzkovateľovi náklady spojené s balením a doručením daného tovaru Používateľovi a to vo výške uvedenej pri danej objednávky v užívateľskom prostredí Portálu.

4.1.6Užívateľ má právo zvoliť z možností zobrazených Používateľovi v užívateľskom prostredí E-shope spôsob zaplatenia kúpnu cenu za Tovar a prípadne ďalšie peňažné plnenia Prevádzkovateľovi.

4.1.7Ak niektorý zo spôsobov platby obsahuje informáciu o nákladoch na vykonanie takejto platby, je Používateľ povinný znášať náklady na vykonanie takejto platby, ktoré sú uvedené pri danej platby v užívateľskom prostredí E-shope.

4.1.8V prípade bezhotovostnej platby bankovým prevodom je užívateľ povinný uviesť variabilný symbol určený Prevádzkovateľom.

4.1.9V prípade bezhotovostnej platby je povinnosť Užívateľa zaplatiť kúpnu cenu splnená momentom pripísania príslušnej čiastky na bankový účet Prevádzkovateľa.

4.1.10Prevádzkovateľ má právo poskytnúť Používateľovi zľavu z ceny Tovaru. Zľavy z ceny Tovar nie je možné vzájomne kombinovať, pokiaľ nie je uvedené výslovne inak.

4.1.11Súčasťou kúpnej ceny za Tovar nie sú žiadne platby, poplatky alebo iné odmeny, ktoré musia Užívateľ vynaložiť na služby poskytnuté tretími stranami v súvislosti so zaplatením kúpnej ceny za Tovar; takéto náklady sú výhradne náklady Používateľa.

4.1.12Prevádzkovateľ si vyhradzuje vlastnícke právo k Tovar, ktorá je predmetom kúpnej zmluvy až do úplného zaplatenia kúpnej ceny za dané Tovar Užívateľom.

4.1.13Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodať Tovar Používateľovi v primeranej lehote od uzavretia kúpnej zmluvy. Všetky lehoty na dodanie Tovar uvedený v užívateľskom rozhraní E-shope sú orientačné.

4.1.14Prevádzkovateľ zašle vždy Používateľovi daňový doklad - faktúru v elektronickej podobe, a to na emailovú adresu Používateľa zadanú pri danej objednávke do Užívateľského prostredia E-shopu.

4.1.15Ak je Prevádzkovateľom spoločne s Tovarom poskytnutý Používateľovi dar, je darovacia zmluva medzi Užívateľom a Prevádzkovateľom uzatvorená s rozväzovacej podmienkou, že ak dôjde k zániku kúpnej zmluvy (napr. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy), zaniká daná darovacia zmluva bez ďalšieho od začiatku spolu s kúpnou zmluvou a Používateľ je povinný spolu s tovarom Prevádzkovateľovi vrátiť aj poskytnutý dar.

4.1.16Predávajúci poskytuje na tovar záruku v dĺžke trvania 24 mesiacov, pokiaľ nie je na tovar alebo v záručnom liste uvedené inak. Záručná doba začína plynúť od odovzdania tovaru kupujúcemu; ak bolo tovaru podľa zmluvy odoslať, beží od dôjdenia tovaru do miesta plnenia. Záručná doba sa stavia od okamihu uplatnenia reklamácie do doby, kedy bol kupujúci povinný tovar prevziať po vybavení reklamácie. Ak je výsledkom reklamačného konania výmena reklamovaného výrobku, začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru. Pri výmene chybnej súčasti sa vzťahuje nová záručná doba len na vymenenú súčasť predmetu predaja.


4.1.17Právo odstúpiť od zmluvy a práva z chybného plnenia je Používateľ oprávnený uplatniť u Prevádzkovateľa na adrese jeho sídla alebo prevádzkarne. Za moment uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy Prevádzkovateľ dostal od Používateľa reklamovaný Tovar.

4.1.18Ak je v rámci používateľského prostredia E-shopu u daného Tovar uvedené, že je použité, kupuje Užívateľ Tovar v použitom stave, vrátane uvedených chýb takého Tovar.

4.1.19Nebezpečenstvo straty, poškodenia a / alebo zničenie Tovar, ktorý je predmetom kúpnej zmluvy prechádza na Užívateľa, ktorý je Spotrebiteľom, momentom prevzatia daného tovaru Užívateľom.

4.1.20Nebezpečenstvo straty, poškodenia a / alebo zničenie Tovar, ktorý je predmetom zmluvy prechádza na Užívateľa, ktorý nie je Spotrebiteľom, momentom prevzatia daného tovaru Užívateľom.

 

5 Užívateľský účet

 

5.1Užívateľ má právo zriadiť si Registráciou Užívateľský účet.

5.2Užívateľ má povinnosť zadať pred vstupom do Užívateľského účtu Prístupové údaje.

5.3Identifikačné údaje Používateľa zadané pri Registrácii sa považujú za údaje zadané pri objednávke každého Tovar, ktorý Užívateľa urobí po prihlásení sa do svojho Užívateľského účtu.

5.4Používateľ nesmie poskytovať tretím osobám Prístupové údaje, ani akýkoľvek iný prístup do Užívateľského účtu. Užívateľ je povinný urobiť všetky primerané opatrenia na ich utajenia. Užívateľ v plnom rozsahu zodpovedá za neoprávnené použitie týchto prístupových údajov alebo Užívateľského účtu a za škodu takto spôsobenú Prevádzkovateľovi alebo tretím osobám. V prípade straty, odcudzenia alebo iného narušenia práva použitia týchto hesiel je Používateľ povinný oznámiť túto skutočnosť bezodkladne Prevádzkovateľovi. Prevádzkovateľ v primeranej lehote poskytne Používateľovi nové prístupové údaje.

 

6 Reklamačný poriadok

 

6.1Prevádzkovateľ zodpovedá Spotrebiteľovi, že je Tovar pri prevzatí bez vád.

6.2Ak obsahuje Tovar vady, má Spotrebiteľ právo požadovať dodanie nového Tovar bez vád, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, avšak ak sa vada týka len súčasti Tovar, môže Spotrebiteľ požadovať len výmenu danej súčasti; ak nie je to možné, má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.

6.3Právo na dodanie nového Tovar, alebo výmenu súčasti má Spotrebiteľ aj v prípade odstrániteľné vady, ak nemôže dané Tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má Spotrebiteľ právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.

6.4Ak neodstúpi Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy alebo neuplatní Ak právo na dodanie nového Tovar bez vád, ani na výmenu jeho súčasti alebo na opravu Tovar, môže požadovať primeranú zľavu. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať nové Tovar bez vád, vymeniť jeho súčasť alebo Tovar opraviť, ako aj v prípade, že Prevádzkovateľ nenapraví v primeranom čase, alebo že by zaistenie nápravy Spotrebiteľovi pôsobilo značné ťažkosti.

6.5Právo z chybného plnenia Spotrebiteľovi nenáleží, ak Spotrebiteľ pred prevzatím Tovar vedel, že Tovar má vadu, alebo ak Spotrebiteľ vadu sám spôsobil.

6.6Zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovar sa nevzťahuje na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u Tovar predávaného za nižšiu kúpnu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia kúpna cena dohodnutá, u použitého Tovar na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú Tovar malo pri prevzatí Spotrebiteľom , alebo ak to vyplýva z povahy Tovar.

6.7Ak je poskytovaná na Tovar záruka, Spotrebiteľ má právo uplatniť zodpovednosť z chybného plnenia v záručnej dobe.

6.8Na žiadosť Spotrebiteľa je Prevádzkovateľ povinný poskytnúť Spotrebiteľovi záručný list. Ak to umožňuje povaha Tovar, postačí namiesto záručného listu vydať Spotrebiteľovi doklad o zakúpení Tovar obsahujúci údaje, ktoré musí obsahovať údaje ako záručný list. Záručný list musí obsahovať meno a priezvisko, názov alebo obchodné meno, IČO a sídlo Prevádzkovateľa.

6.9 V prípade, že Spotrebiteľ využije svoje právo na odstránenie vád tovaru opravou u Tovar, u ktorého je pre účely záručných opráv určený podnikateľ odlišný od Prevádzkovateľa, ktorého sídlo či miesto podnikania je v rovnakom mieste ako v prípade Prevádzkovateľa alebo v mieste pre Spotrebiteľa bližšom, uplatní spotrebiteľ právo na záručnú opravu u tohto podnikateľa.

6.10Reklamácia Tovar, vrátane odstránenia vád daného Tovar, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia danej reklamácie, ak sa Prevádzkovateľ sa Spotrebiteľom nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má Spotrebiteľ rovnaké práva, ako by sa jednalo o podstatné porušenie zmluvy.

6.11Beh lehoty na vybavenie reklamácie sa stavia v prípade, že Prevádzkovateľ neobdržal všetky podklady potrebné pre vybavenie danej reklamácie, a to do doby, než budú tieto podklady dodané.

6.12Prevádzkovateľ alebo ňou určený orgán po riadnom vybavení danej reklamácie vyzve Spotrebiteľa k prevzatiu opraveného Tovaru.

6.13Nárok na uplatnenie práv z chýb Tovar zaniká v prípade neodbornej montáže alebo neodborného uvedenia Tovaru do prevádzky, rovnako ako pri neodbornom zaobchádzaní s ním, tj. Hlavne pri používaní Tovar v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojimi parametrami parametrom uvedeným v dokumentácii k Tovaru.

 

7 Osobné údaje

 

7.1Užívateľ týmto v zmysle ust. § 5 ods. 2 zákona č. 101/2000 Zb. O ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov (ďalej tiež ako "zákon"), súhlasí so zhromažďovaním, uchovaním a spracovaním osobných údajov Užívateľom poskytnutých správcovi osobných údajov, ktorým je Prevádzkovateľ. Užívateľ ďalej súhlasí, aby osobné údaje spracované a použité: správcom; akýmkoľvek zamestnancom správcu; akýmkoľvek zmluvným partnerom správcu;

7.2Správca je oprávnený zhromažďovať tieto údaje týkajúce sa Užívateľa: meno a priezvisko, príp. firmu.datum narodenia, identifikačné číslo.adresu (fakturačná a dodacia) .telefonní číslo, e-mailovú adresu, prihlasovacie meno a heslo k užívateľskému účtu.obchodní transakcie Užívateľa.


7.3Tento súhlas Užívateľa je udelený na dobu neurčitú.

7.4Prevádzkovateľom, ako správcom, je stanovený účel spracovania osobných údajov: zasielanie obchodných ponúk správcu; marketingové účely; poskytovanie osobných údajov tretím osobám; zaradenie osobných údajov do databáz; sprístupnenie osobných údajov tretím osobám; platobného styku, marketingu a ponúkanie ďalších služieb,

7.5 Užívateľ prehlasuje, že som si vedomý svojich práv podľa ust. § 12 a § 21 zákona a vyhlasuje, že všetky údaje sú presné a pravdivé a sú poskytované dobrovoľne.

7.6Prevádzkovateľ prehlasuje, že bude zhromažďovať osobné údaje v rozsahu nevyhnutnom pre naplnenie vyššie stanoveného účelu a spracovávať ich iba v súlade s účelom na ktorý boli zhromaždené.

7.7Prevádzkovateľ prehlasuje, že bude osobné údaje spracovávať nasledujúcim spôsobom: strojovo (automatizovane) prostredníctvom počítačov a počítačových programov; v písomnej podobe;

7.8Tento súhlas je slobodný a vedomý prejav vôle Užívateľa ako subjektu údajov, ktorého obsahom je dovolenia subjektu údajov so spracovaním osobných údajov.

 

8 Cookies

 

V súlade s ustanovením § 89 ods. 3 zák. č. 127/2005 Zb. o elektronických komunikáciách, v účinnom znení, týmto Prevádzkovateľ informuje Užívateľa, že spracováva súbory cookies Užívateľa, vrátane trvalých súborov cookies a Užívateľ s týmto vyslovuje svoj súhlas.
Súhlas podľa predchádzajúceho odseku je udelený na dobu 30 let.Provozovatel spracováva súbory cookies Užívateľa na personalizáciu obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýze návštevnosti. Prevádzkovateľ Informácie o tom, ako E-shop Užívateľ používa, zdieľa so svojimi partnermi pôsobiacimi v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýz.

 

9 Užívanie E-shopu

 

9.1Prevádzkovateľ týmto udeľuje Používateľovi nevýhradnú licenciu na používanie E-shopu spôsobom predvídaným týmito Obchodnými podmienkami.

9.2Prevádzkovateľ má právo zmeniť E-shop, teda jeho technické riešenie a / alebo užívateľské rozhranie.

9.3Prevádzkovateľ má právo obmedziť alebo prerušiť funkčnosť E-shopu či prístup k nemu na čas nevyhnutne potrebný z dôvodov údržby alebo opravy E-shopu alebo iného dôvodu na strane Prevádzkovateľa alebo tretej osoby.

9.4Užívateľ je povinný dodržiavať pri užívaní E-shopu platné a účinné právne predpisy Slovenskej republiky a Európskeho spoločenstva. Všetky škody, ktoré by takto Prevádzkovateľovi alebo tretím osobám vznikli, je Používateľ povinný nahradiť v plnom rozsahu.

9.5V prípade porušenia týchto Obchodných podmienok alebo Kúpna zmluvy alebo platných a účinných právnych predpisov má Prevádzkovateľ právo zrušiť Užívateľský účet.

 

10 Prehlásenie Prevádzkovateľa

 

10.1Prevádzkovateľ prehlasuje, že záznamy údajov v E-shope, ako elektronickom systéme, sú spoľahlivé a sú vykonávané systematicky a poradovým a sú chránené proti zmenám.

10.2Vplyvom technickej chyby v E-shope môže dôjsť k zobrazenie kúpnej ceny u Tovar, ktorej výška hrubo nezodpovedá obvyklej cene za také Tovar na trhu; v takomto prípade Prevádzkovateľ nemá povinnosť dodať danej Tovar za zobrazenú kúpnu cenu, kontaktuje Užívateľa a oznámi mu skutočnú kúpnu cenu daného Tovar a Užívateľ má právo sa rozhodnúť, či Tovar za skutočnú kúpnu cenu prijme a ak sa tak nestane, ruší sa Kúpna zmluvy od počiatku .

10.3Používateľ berie na vedomie, že fotografie u Tovar v E-shope môžu byť ilustratívne, alebo môžu pôsobiť skresľujúcim dojmom v dôsledku jej prevedenie do zobrazenia v technickom prostriedku Používateľa, preto je Používateľ povinný sa vždy zoznámiť s celým popisom Tovar a v prípade nejasností kontaktovať prevádzkovateľa.

10.4Kontaktné údaje Prevádzkovateľa pre komunikáciu s Užívateľom sú uvedené v užívateľskom rozhraní E-shope v sekcii Kontakt.

 

11 Rozhodné právo

 

11.1Tieto Obchodné podmienky, ako aj Kúpne zmluvy, sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Občianskym zákonníkom.

 

12 Účinnosť

 

12.1 Tieto obchodné podmienky vstupujú do účinnosti dňa 10.02.2019.